Welkom bij Huisartsenpraktijk Rijnsweerd

Huisartsenpraktijk Rijnsweerd bevindt zich momenteel in een traject van organisatorische veranderingen. Alle ingeschreven patiënten zijn hierover geïnformeerd. Wij zijn daarom momenteel gesloten voor nieuwe inschrijvingen.

Bent u patiënt bij ons en heeft u geen bericht ontvangen?
Stuur ons dan alstublieft een bericht via het patiëntenportaal of per e-mail, zodat wij u alsnog kunnen voorzien van de juiste informatie.

Tot het moment dat alle wijzigingen formeel zijn afgerond, blijft de praktijk vanzelfsprekend bereikbaar voor vragen en reguliere zorg.

Tussen 8:00 - 17:00 zijn wij op maandag t/m vrijdag telefonisch bereikbaar voor spoed. In dit geval kiest u voor nummer 1 in het keuzemenu.

Als u bij ons bent ingeschreven kunt u zelf online een spreekuurafspraak inplannen of ons een e-bericht sturen. Dit doet u via de patientenomgeving. Voor logistieke vragen zijn we ook via het portaal of contactformulier bereikbaar. Let op: ons mailadres of contactformulier is niet geschikt voor medisch inhoudelijke vragen.

Is er sprake van spoed buiten kantoortijden? Bel dan met de huisartsenpost.

 

 

Spoed

Klachtenregeling

Een klacht? Bespreek uw onvrede met uw huisarts

Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.

Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris. De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen. De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk. U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088 0229190.

Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.

Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.